CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

AHLAN WASAHLAN


Monday, June 14, 2021

After more than 10years.

Assalammualaikum warahmatullahiwabarakatuh. ๐Ÿ˜Š

It's been a while since I last wrote in this blog. ๐Ÿ˜…. Malu bila baca balik hasil tulisan saya dulu-dulu. ๐Ÿ™ˆ.Now, I'm come back to you after more than 10 years. ๐Ÿ˜. Alhamdulillah3x, I'm just turn to 31 years old 3days ago. So, what is the difference between me in the past and me now?

Me: I'm still the same person. InsyaAllah.Doakan saya ya. Semoga saya menjadi insan yang lebih baik dariapada yang dulu-dulu. Masih lagi pegang prinsip yang dulu-dulu. "kita jaga hak Allah, Allah akan jaga hak kita." ☺️. Sekarang sudah bekerja for more than 6years. Alhamdulillah3x. Masih belum berkahwin. ๐Ÿ˜‰Belum bertemu jodoh. (tak tahu la kalau2 dah bertemu, cuma masa ja yang tak sesuai ๐Ÿ˜‚). It's okay, just enjoy & be happy for everything that Allah gives to you. The right person will come to you at the right time kan. ❤ Actually, ada juga perasaan nak kahwin & ada anak sendiri but at the same time takut juga nak kahwin. Takut tersalah pilihan. Tapi saya percaya, Allah Maha Baik. Allah akan beri kita yang baik2. Masing-masing ada kriteria & citarasa tersendiri dalam setiap pemilihan pasangan. For me, saya pentingkan yang sefikrah (sama pemikiran). Cara berfikir mesti sama + bertanggungjawab.2 perkara ini sangat penting bagi saya (exclude: beragama, solat, puasa semua tu, sebab yang itu basic thing yang memang wajib ada bagi semua orang). Kalau ada yang nak mencadangkan calon, dialu - alukan. ๐Ÿ˜œ

Alhamdulillah3x, selama 31 tahun saya didunia ini, Allah selalu jaga saya. Saya tak pernah bercinta or have any " couple ". Terima kasih Allah sebab jaga saya. ❤️. Harapan saya adalah nak bercinta dengan suami saya ja. Gitteewwww ๐Ÿ™ˆInsyaAllah, doa-doakanla saya ya. Tapi, andaikata sudah tertulis dalam ilmu Allah, tiada jodoh saya dalam dunia, saya redha. Sebab saya yakin dan pasti, mesti ada sebab dan musabab Allah tak izin. Apa sahaja yang Allah takdirkan pasti itu yang terbaik๐Ÿ˜Š 

Okay lah, nanti saya sambung lagi menulis (harini rajin nak menulis sebab today is my off day, harini kita warm up dulu dengan update hal peribadi. Next time, kita share pengalaman hidup pula) . ☺️☺️ ☺️ 

Bye2. Assalammualaikum. 

~14 June 2021 ~












0 comments: